• Kategorie blogu
Blog
Od rybníku po modrou kořalku
08.05.2023
Od rybníku po modrou kořalku
Palírna Modrá na hanácku je skvělá volba pro labužníky skvělých pálenek a výjimečného zázvorového likéru ... číst celé
Zobrazit všechny články
Sledujte nás na sítích

         

 

  1. Úvod
  2. BLOG
  3. NAPSALI O NÁS : V Česku vzniká spousta skvělého pití, které lidé často neznají. E-shop Destilerka se to snaží změnit
07.06.2020

NAPSALI O NÁS : V Česku vzniká spousta skvělého pití, které lidé často neznají. E-shop Destilerka se to snaží změnit

zdroj CZECHCRUNCH.CZ 7.6.2020 citace 

.........Internetový obchod Destilerka.cz zahájil prodej loni v září a od té doby dokázal na tržbách získat první miliony korun. Prodeje však podle slov Švarce jdou lépe, než bylo plánováno, a díky tomu očekává, že se mu podaří udělat e-shop soběstačným dříve. Z konkurenčního a staršího internetového obchodu si přitom vrásky nedělá.

„Abych řekl pravdu, v e-shopech moc konkurenci nevnímám. Ne, že by tady nebyly, ale kopám za české výrobce na celkovém trhu,“ přiznává Švarc. „Pro nás jsou spíš konkurence mezinárodní značky. Klasický levný tuzemák, vodka nebo fernet není naše cílová skupina. Koneckonců, já jsem strávil nějaký rok ve Stocku a Fernet Stock mám hodně rád, jenom to je na nás moc velká masovka.“

„Podpora domácí produkce je zásadní pro českou hrdost, sebedůvěru a ekonomiku.“

 

Růst i během pandemie

............. Destilérku podobně jako další e-commerce hráče výrazněji neoslabila ani pandemie koronaviru a vládní nařízení o zavření provozoven .....Růst prodejů zaznamenala také Destilerka, která je během posledních měsíců dokázala zdvojnásobit. Švarc za tímto růstem vidí několik faktorů, jako například vstup generace třetího věku do e-commerce světa, levnější marketingové možnosti na trhu, další rozšíření sortimentu či iniciativa Kup českou flašku zaměřená na podporu malých domácích likérek, kterým v posledních měsících klesl obrat až o 90 procent.

„Z toho všeho pramení naše cesta. Myslíme si, že podpora domácí produkce je zásadní pro českou hrdost, sebedůvěru a ekonomiku, což teď ukazuje současná situace. Náš cíl je proto vybudovat středně velký e-shop, který bude vždy jenom o českém zboží. A naše vize je strašně jednoduchá, my chceme docílit toho, aby v domácnostech i barech bylo alespoň 50% zastoupení prémiových českých a moravských destilátů,“ dodává Švarc na závěr.

 

Děkujem Peterovi Brejčákoví za skvěle napsaný článek v CzechCrunch.cz

 

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Vydestilované novinky do emailu
Buďte první, kdo se dozví o zajímavostech a novinkách od českých mistrů destilatérů. Rozesíláme 1x za měsíc.
Naše záruky

Do 24 hodin zásilku odesíláme

  Sledování zásilky

  Zabalené v protinárazovém obalu

  3Dplatba kartou nebo dobírka

  Můžete objednat i větší množství, my zboží dodáme do 7 dnů

 

Ikony u zboží

45%  Obsah % alkoholu

  Limitovaná edice 

    Medaile či jiné ocenění

  Dárkové balení

    Na zakázku vlastní etikety

Podporujeme
 
 
 
  • Zákaz prodeje alkoholu osobám mladším 18 let
  • Při převzetí zboží bude ověřen váš věk
  • Fotografie produktů a zboží jsou ilustrativní
Kontakty
Logo
(Po-Pá, 8-14 hod.)
Powered by DESTILERKA.CZ